مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 11:552021-02-26بين الملل

واکنش کرملین به حمله هوایی آمریکا به سوریه


سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) در واکنش به حمله هوایی آمریکا به سوریه گفت: در حال بررسی دقیق وضعیت میدانی بوده و با مسئولان سوری نیز در تماس هستیم.

- سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) در واکنش به حمله هوایی آمریکا به سوریه گفت: در حال بررسی دقیق وضعیت میدانی بوده و با مسئولان سوری نیز در تماس هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز جمعه در واکنش به حمله هوایی آمریکا به اهدافی در شرق سوریه اعلام کرد: ما در حال بررسی دقیق وضعیت میدانی هستیم و با مسئولان سوری نیز در تماس هستیم.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این باره گفت: از اینکه آمریکا پیشتر درباره این حمله مسکو را در جریان گذاشته باشد، خبر ندارم؛ زیرا این قبیل مسایل از طریق کانال های نظامی انجام می شوند.

خبرنگار رویترز پیشتر به نقل از یک مقام ناشناس در کاخ سفید اعلام کرد که حمله هوایی آمریکا در شامگاه پنج شنبه حمله به یک مقر متعلق به نیروهای هم پیمان با ایران در خاک سوریه بود.

فرمانده تروریست های آمریکایی مستقر در منطقه (سنتکام) در صفحه توییتر خود نوشت که به دستور جو بایدن رییس جمهور آمریکا نیروهای ارتش این کشور شامگاه پنج شنبه حملات هوایی را علیه زیر ساخت هایی در شرق سوریه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کرملین به حمله هوایی آمریکا به سوریه

واکنش کرملین به حمله هوایی آمریکا به سوریه