مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 11:002021-02-26سياسي

بازار روزهای پایان سال، نیاز به اصلاح ساختار نظارت دارد


امام جمعه ابهر به خریدهای آخر سال و نیاز شدید به تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: اکنون باید فراتر از وعده های کلی و اقدامات مقطعی قبلی به فکر اصلاح ساختار تنظیم بازار بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر به دیدار اعضای اعتماد نکنید آنها اهل عهد و پیمان نیستند.

وی در ادامه به خریدهای آخر سال و نیاز شدید به تنظیم بازار اشاره و تصریح کرد: اکنون باید فراتر از وعده های کلی و اقدامات مقطعی قبلی به فکر اصلاح ساختار تنظیم بازار بود.

رحیمی تاکید کرد: در چنین شرایطی واضح است که باید یک سازوکار نظارتی هوشمند و قوی برای اطمینان از رساندن کالا با نرخ مناسب از مبدأ به مصرف کننده طراحی شود و گرنه در چنین بازاری که با بی اعتمادی مصرف کننده به متولیان آن مدیریت می شود، تنظیم بازار کاری سخت و بس دشوار خواهد بود.

امام جمعه ابهر افزود: اکنون توقع و انتظار همگانی از دستگاه های ذیربط این است که در شرایط کرونایی موجود که بازارچه های فروش بهاره و نمایشگاه های بهاره تعطیل شده است، برای دسترسی آسان تر و خرید ارزان تر کالاهای مورد نیاز در این روزهای پایان سال تدابیر بهتری را بیندیشند و عمل و اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار روزهای پایان سال، نیاز به اصلاح ساختار نظارت دارد

بازار روزهای پایان سال، نیاز به اصلاح ساختار نظارت دارد