مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 10:352021-02-26سياسي

ایران باید تعهدات خود در زمینه هسته ای را زودتر کاهش می داد


امام جمعه آرادان با بیان اینکه ایران داوطلبانه پروتکل الحاقی آژانس انرژی اتمی را پذیرفت و حالا هم داوطلبانه از آن خارج می شود، گفت: - این کاهش تعهدات می بایست زودتر صورت می گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شرایط ایران اسلامی، تاکید کرد: طبق مصوبه راهبردی مجلس در صیانت از منافع ملت ایران، پنجم اسفند ماه روزی بود که بایستی از پروتکل الحاقی خارج شویم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی داوطلبانه این پروتکل را پذیرفت، تاکید کرد: مدیرکل آژانس انرژی اتمی با درخواست خودشان به تهران آمده و صحبت هایی کردند و ما از آن خارج شدیم اما یک تفاهم نامه ای بین مسئولان هسته ای ایران اسلامی و مسئولان آژانس منعقد شده که تا سه ماه دوربین های مراکز هسته ای برداشته نشود اما ما هیچ اطلاعاتی را به خارج ندهیم.

امام جمعه آرادان ادامه داد: در این تفاهم نامه آمده که اگر بعد از سه ماه تحریم ها برداشته نشد، تمام اطلاعات که از طریق دوربین هایی که از مراکز هسته ای خارج شده، محو شود و در مقابل اگر آمریکایی و غربی ها سر عقل آمدند و به تعبیر امام خمینی (ره) آدم شدند، ما هم این اطلاعات دوربین ها را در اختیار آژانس قرار می دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران باید تعهدات خود در زمینه هسته ای را زودتر کاهش می داد

ایران باید تعهدات خود در زمینه هسته ای را زودتر کاهش می داد