مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 10:152021-02-26سياسي

بیماران دیابتی دامغان از نبود انسولین رنج می برند


امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه بر اساس اخبار رسیده کمبود انسولین بیماران دیابتی این شهرستان را رنج می دهد، گفت: یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان، - کمبودهای بهداشت و درمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمد حسینیان در آیین نماز عبادی سیاسی جمعه شهر دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) با بیان اینکه بیماران دیابتی دامغان از نبود انسولین رنج می برند، گفت: مردم در عسر و حرج قرار دارند مسئولان در رفع کمبودها تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس کمیته امداد، با بیان اینکه یک هزار و 954 خانوار در دامغان از خدمات این نهاد بهره.

مند می شوند، ابراز کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با کمک به نیازمندان و ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری خدمات درخشان از خود برجای گذاشته و این خدمات برای همیشه باقی خواهد ماند.

امام جمعه دامغان با اشاره به برپایی جشن نیکوکاری و جمع آوری کمک به خانواده های نیازمند، ادامه داد: احسان و نیکوکاری پاداش الهی دارد و همه مؤمنان در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت و همکاری کنند.

حسینیان با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی آحاد جامعه برای مقابله با بیماری قابل تقدیر است و همه مردم با رعایت بهداشت در کاهش این بیماری با کادر درمانی همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران دیابتی دامغان از نبود انسولین رنج می برند

بیماران دیابتی دامغان از نبود انسولین رنج می برند