مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 09:252021-02-26فرهنگي

ساخت دنباله «یاس های وحشی» پس از 23 سال/ «سینما» در معرض تعطیلی است!


محسن محسنی نسب کارگردان فیلم سینمایی «ملاقات» می گوید این فیلم رزمی، دنباله ای بر فیلم سینمایی «یاس های وحشی» است که در سال 76 کارگردانی کرده بود.

- محسن محسنی نسب کارگردان فیلم سینمایی ملاقات می گوید این فیلم رزمی، دنباله ای بر فیلم سینمایی یاس های وحشی است که در سال 76 کارگردانی کرده بود.

محسن محسنی نسب تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با متوقف شده است، چرا که در صورتی که این پروژه جلوی دوربین برود در کنار بازیگران اصلی، هنروران بسیاری حضور دارند و من ترجیح دادم تا زمانی که شرایط بهتر شود این فیلم را جلوی دوربین نبرم.

وی بیان کرد: ملاقات یک فیلم اکشن است و اگر شرایط واکسیناسوین خوب پیش رود، فیلمبرداری این پروژه را تیرماه 1400 شروع کنیم.

محسنی نسب تاکید کرد: این فیلم سینمایی یک اثر رزمی است که می توان آن را ادامه یاس های وحشی دانست، فکر می کنم ریسک تولید فیلم هایی از این دست کمتر است، درست است که مدت ها است فیلم های رزمی در کشور تولید نشده است، اما این را می دانم که مخاطب از این نوع آثار استقبال می کند.

وی با بیان اینکه با ساخت این فیلم، به سراغ کسانی می رود که هرچند به سینما علاقه مند هستند، اما مدت ها است که به سینما نرفته اند، توضیح داد: فکر می کنم اگر موفقیتی که در یاس های وحشی داشتم در ملاقات نیز داشته باشم، می توانم مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دنباله «یاس های وحشی» پس از 23 سال/ «سینما» در معرض تعطیلی است!

ساخت دنباله «یاس های وحشی» پس از 23 سال/ «سینما» در معرض تعطیلی است!