مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 07:052021-02-26فرهنگي

آقای حسن بیگی از خودت بگو!


در یک سال اخیر کرونا بارها و بارها به جان اهالی فرهنگ و هنر افتاد و متاسفانه توانست با غلبه بر برخی، رخت عزا بر دیگران بنشاند.

یکی از افرادی که در همین دوران به کرونا مبتلا شد و جان خود را از دست داد، - محمدرضا حسن بیگی، نویسنده و از اهالی مطبوعات بود؛ او اول بهمن ماه امسال در سن 69 سالگی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

محمدباقر رضایی ـ نویسنده و از اهالی رادیو ـ در آستانه چهلمین روز درگذشت محمدرضا حسن بیگی ، بخشی از کتاب ماجراهای نویسندگان رادیو از آغاز تا امروز را که به زندگینامه خودنوشتِ این پیشکسوت فقید رادیویی اختصاص دارد، در اختیار ایسنا قرار داده است.

آنچه در ادامه می خوانید، بخشی از زندگینامه مرحوم محمدرضا حسن بیگی است که با دست نوشته هایی از خود وی همراه شده است: هر چیزی که انسان می پسندد، بهایی دارد و برای رسیدن به آن باید بهایش را بپردازد و این را قدیمی ها هم گفته اند که بهای عشق ، باختن است و من، از سال های نوجوانی که هنوز چیزی برای باختن نداشتم، آینده ام را پیش فروش کردم تا بر سرِ دو عشق ببازم؛ یکی عشق به نوشتن و دیگری عشق به زنی که در 17/5 سالگی من پا به زندگی ام گذاشت و مادرِ بچه هایم شد.

من، تا سیزده چهارده سالگی، یک زندگی معمولی مثل تمام بچه های دیگری داشتم که در جنوب تهران به دنیا آمده بودند و در جنوب تهران زندگی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای حسن بیگی از خودت بگو!

آقای حسن بیگی از خودت بگو!