مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 06:452021-02-26فرهنگي

«چهار مضراب برای سنتور» خواندنی شد/ توضیحات آقای مولف


«چهار مضراب برای سنتور» عنوان یکی از تازه ترین آثار منتشر شده در حوزه تالیفات موسیقایی است که به قلم و پژوهش پژمان طاهری پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

- چهار مضراب برای سنتور عنوان یکی از تازه ترین آثار منتشر شده در حوزه تالیفات موسیقایی است که به قلم و پژوهش پژمان طاهری پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب چهارمضراب برای سنتور به پژوهش، آهنگسازی و اجرای پژمان طاهری به همراه یک لوح فشرده در اختیار شنوندگان و علاقه مندان موسیقی ایرانی قرار گرفت.

پژمان طاهری درباره این اثر نوشته است: چهارمضراب های پیشِ رو در حدفاصل سال های 1376 تا 1398 ساخته شده و ترتیب آنها در این کتاب بر مبنای زمان ساخت آنهاست.

اکثر این چهارمضراب ها به صورت گروهی اجرا یا ضبط شده که شماری از آن ها در آلبوم هایی مانند امیرکبیر و سوگواران خموش و نیز برنامه بار دیگر شهری که دوست می داشتم ، منتشر شده و تعدادی دیگر، با وجود ضبط استودیویی، تاکنون انتشار نیافته است.

نت نویسی قطعات این کتاب با توجه به اجرای آنها با ساز سنتور صورت گرفته است، بنابراین برای اجرای این قطعات با دیگر سازها یا گروه نوازی، تغییرات متناسب با امکانات اجرایی آن سازها اجتناب ناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چهار مضراب برای سنتور» خواندنی شد/ توضیحات آقای مولف

«چهار مضراب برای سنتور» خواندنی شد/ توضیحات آقای مولف