مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 05:202021-02-26اجتماعي

کیفیت هوای مشهد در وضعیت قابل قبول است


شاخص کیفیت هوای مشهد در هشتمین روز اسفندماه هم اکنون با عدد 52 در شرایط قابل قبول قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، براساس داده های مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی مشهد، شاخص کیفیت امروز با هم اکنون با نشان دادن عدد 52در وضعیت قابل قبول و سالم قرارگرفته است، همچنین شاخص در 24 ساعت گذشته بر روی عدد 64 و شرایط قابل قبول است.

بر اساس این گزارش کیفیت هوای ایستگاه های ماشین ابزار و خیام جنوبی با شاخص 104 در شرایط ناسالم، ایستگاه های امامیه، مفتح، سمزقند و سرافرازان در شرایط پاک و سایر ایستگاه ها در شرایط قابل قبول قرار دارند.

عوارض بهداشتی برای شرایط زرد و سالم، احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس و احتمال تشدید بیماری های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان ذکر شده و توصیه می شود افراد خیلی حساس در صورت امکان فعالیت های طولانی یا سنگین را کاهش دهند.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفرتا 50 در شرایط پاک یا سبز، 51 تا 100 در شرایط قابل قبول یا زرد، 101 تا 150 در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، 151 تا 200 در شرایط ناسالم برای تمامی گروه ها  یا قرمز، 201 تا 300 در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و 301 تا 500 در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوای مشهد در وضعیت قابل قبول است

کیفیت هوای مشهد در وضعیت قابل قبول است