مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 01:302021-02-25اقتصادي

محدودیت استان ها برای تنظیم بازار


معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: استان ها برای انجام اقدامات پیشگیرانه در حین بروز کمبود برخی اقلام دچار مشکل می شوند و لازم است هماهنگی های لازم برای رفع این محدودیت ها انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، ارژنگ عزیزی در جلسه تنظیم بازار کشور که با حضور وزیر صمت به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: استان ها برای انجام اقدامات پیشگیرانه در حین بروز کمبود برخی اقلام دچار مشکل می شوند و لازم است هماهنگی های لازم برای رفع این محدودیت ها انجام شود.

وی افزود: فرآیند طولانی دریافت مجوز از مرکز برای کنترل بازار استان ها باعث می شود زمان پیشگیری طولانی و اقدامات بی تاثیر شود.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل همچنین تنظیم بازار در مرکز کشور را برای پیشگیری از افزایش قیمت در استان ها دانست و بیان کرد: لازم است با تمرکز بر مرکز کشور و کنترل و تنظیم بازار در تهران از افزایش قیمت ها در استان ها جلوگیری شود.

وی اصلاح فرآیند اختصاص یارانه به نهاده های دامی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: باید به جای اختصاص یارانه نهاده های دامی به وارد کنندگان، این یارانه ها به تولیدکنندگان اختصاص یافته و تولیدات آنان برای تنظیم بازار خریداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت استان ها برای تنظیم بازار

محدودیت استان ها برای تنظیم بازار