مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 00:052021-02-25سياسي

شبکه تبلیغ استان بوشهر در مسیر تولید محتوای تخصصی فرهنگی حرکت کند


مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید بر تولید محتوای تخصصی در حوزه فرهنگی گفت: کمبود منابع و حمایت ها نباید خللی در انجام رسالت الهی تبلیغ دین توسط ما وارد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد رضا طاهری پنجشنبه شب در نشست استانی امامان روستا و مبلغان پایگاه های فرهنگی اجتماعی بوشهر اظهار داشت: ارتقا و توسعه سطح فرهنگی و علمی و همچنین راهکارهای بهبود وضعیت معیشتی مبلغان عضو شبکه تبلیغی استان در دستور کار است.

وی اضافه کرد: انتظاری که از طلبه ها برای ورود به طرح های سازمان، اعم از طرح امام محله و روستا و همچنین طرح پایگاه های فرهنگی - اجتماعی وجود دارد با امکانات و تسهیلاتی که برای آنها تهیه شده هیچ تناسبی ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد: در حالی که حداقلی از پرداختی به طلبه ها انجام می شود، انتظارات حداکثری از آنها مطالبه می شود، در عین حال کمبود منابع و حمایت ها نباید خللی در انجام رسالت الهی تبلیغ دین توسط ما وارد کند.

وی با تأکید بر لزوم حرکت در راستای تولید محتوای تخصصی در زمینه مسائل فرهنگی افزود: در بحث آموزش روحانیون، هیچکدام از ما از علم و توانمندی فعلی خود به صورت کامل راضی نیستیم و معتقدیم همه باید در مسیر رشد قرار بگیریم و طبیعتاً قدم اول رشد آموزش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه تبلیغ استان بوشهر در مسیر تولید محتوای تخصصی فرهنگی حرکت کند

شبکه تبلیغ استان بوشهر در مسیر تولید محتوای تخصصی فرهنگی حرکت کند