مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 16:352021-02-25ورزشي

امکان اجرای هیچ تاکتیکی در ورزشگاه تختی اهواز وجود ندارد


سرمربی تیم فوتبال بادران تهران با انتقاد از شرایط زمین ورزشگاه تختی اهواز، گفت: در این بازی امکان اجرای هیچ گونه تاکتیکی وجود نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن عاشوری عصر امروز پنجشنبه پس از شکست تیمش در جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، در جمع خبرنگاران گفت: امکان برگزاری رقابت های دسته سوم باشگاه های ایران نیز در این ورزشگاه وجود ندارد و باعث تأسف است خوزستان که به عنوان مهد فوتبال ایران نامیده می شود اما دارای چنین ورزشگاهی است.

وی گفت: در کنار زمین نامناسب ورزشگاه تختی اهواز، سایر امکانات این ورزشگاه نیز حداقل شرایط را برای برگزاری مسابقات نیز ندارد و ما امروز را با مشکلات فراوانی پشت سر گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران افزود: تنها برنامه اجرایی در این زمین فوتبال مستقیم بود که ما موفق به استفاده از فرصت های خود نشدیم.

عاشوری در خصوص داور بازی نیز گفت: نیمکت حریف سعی داشت با سروصدای زیاد داوران را تحت تأثیر قرار دهد که تا حدودی هم موفق شد.

در مرحله سوم رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، تیم بادران تهران عصر امروز با یک گل مغلوب تیم استقلال ملاثانی و از گردونه رقابت ها حذف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان اجرای هیچ تاکتیکی در ورزشگاه تختی اهواز وجود ندارد

امکان اجرای هیچ تاکتیکی در ورزشگاه تختی اهواز وجود ندارد