مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 15:402021-02-25بين الملل

تجمع چندباره کارگران پتروشیمی ایلام/ مدیرعامل پاسخگو نیست


کارگران پتروشیمی ایلام روز گذشته به دنبال وضعیت بیکاری و شرایط موجودشان برای بار چندم در مقابل استانداری اجتماع کردند این در حالی است که مدیر عامل پتروشیمی ایلام حاضر به پاسخگویی نیست.

- خبرگزاری فارس- ایلام؛ فاطمه فتاحی: در ایامی که خانواده ها علاوه بر تامین مخارج زندگی خود با مشکلات و چالش های ویروس کرونا رو به رو هستند شرکت پتروشیمی ایلام اقدام به اخراج شمار زیادی از کارگران بومی این استان کرده؛ کارگرانی که با خالی شدن سفره خانوارشان امیدی به بازگشت ندارند.

اخراج صدها کارگر پتروشیمی در شرایط حساس اقتصادی کنونی بی شک فشارهای مالی و روانی بسیاری را برای این افراد در پی داشته اما آنچه بیش از همه خاطر کارگران را پریشان کرده، عدم پاسخگویی مدیران مجتمع پتروشیمی ایلام و سایر مسوولین ذی ربط است.

کارگران زحمت کش پتروشیمی از حق خود کوتاه نمی آیند و به همین منظور صبح امروز در مقابل استانداری ایلام تجمع کردند و با اعلام نارضایتی از شرایط موجود از مسوولان ارشد استان تقاضا دارند برای جلوگیری از تضییع حقوق صدها کارگر شرکت پتروشیمی به این مشکل ورود کرده و برای حل آن چاره اندیشی کنند.

کارگران از کار بیکار شده اند در راستای پیگیری جزییات مطالبه این کارگران آیت قیصربیگی روابط عمومی استانداری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع چندباره کارگران پتروشیمی ایلام/ مدیرعامل پاسخگو نیست

تجمع چندباره کارگران پتروشیمی ایلام/ مدیرعامل پاسخگو نیست