مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 14:152021-02-25اجتماعي

هموطنان برای امدادرسانی به سی سخت سفر نکنند/از توزیع پراکنده اقلام خودداری شود


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هموطنان خواست که به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا به عنوان امداد رسان به شهر سی سخت سفر نکنند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هموطنان خواست که به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا به عنوان امداد رسان به شهر سی سخت سفر نکنند.

آمار خانه های تخریبی در سطح شهر سی سخت مشخص شده است حسین کلانتری در نشست ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مردم در مدت چند ثانیه ثمره یک عمر تلاش خود را از دست دادند.

وی با تاکید بر اینکه ما موظف به ارائه خدمت به مردم بوده و قدر شناس آنها هستیم و تا بهبود شرایط در کنارشان حضور داریم، اظهار کرد: همه مسئولان دنا کمک کردند و مسئول کم کار نداشتیم.

کلانتری با اشاره به اینکه مردم در خانه های خود مشغول زندگی عادی بودند و این زلزله ظرف 5 ثانیه طول کشید، تاکید کرد: در شرایط بحرانی باید رفتاری متناسب با این شرایط داشته باشیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات تمامی مردم و سعه صدر آن ها در برخورد با این حادثه، با اشاره به تقسیم شهرستان به 9 محور و آماده باش 9 تیم در شهر سی سخت، تصریح کرد: با جدیت پیگیر رسیدن محموله های کمکی به دستم مردم هستیم.

کلانتری با اشاره به اینکه کشور ایران زلزله خیز است، بیان کرد: تمام گروه های جهادی و موسسات خیریه که به شهرستان دنا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هموطنان برای امدادرسانی به سی سخت سفر نکنند/از توزیع پراکنده اقلام خودداری شود

هموطنان برای امدادرسانی به سی سخت سفر نکنند/از توزیع پراکنده اقلام خودداری شود