مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 13:302021-02-25سياسي

ارائه محصولات فرهنگی برای فضای مجازی در جشنواره ترنم آسمانی


دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی از تولید محتوا و ارائه محصولات فرهنگی در این جشنواره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی امروز در دیدار هیات داوران این جشنواره با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و یی، بخش های حضوری این جشنواره حذف شده است.

وی افزود: سومین دوره از این جشنواره، در 6 بخش با استقبال کم نظیر هنرمندان از 20 استان کشور روبرو شد که از 224 اثر ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، پس از داوری، 40 اثر به بخش نهایی داوری راه یافته است.

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز هدف از برگزاری این دوره از جشنواره را تولید محتوای دینی و فرهنگی برای فضای مجازی عنوان کرد و گفت: مردمی سازی جشنواره و ارائه محصولات فرهنگی به مخاطبان فضای مجازی به صورت تخصصی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی در ادامه از رونمایی سه آلبوم صوتی در اختتامیه سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی خبر داد و گفت: 61 اثر ناب به عنوان خروجی این جشنواره، در آیین اختتامیه رونمایی می شود.

بلاغی در ادامه افزود: آیین اختتامیه این جشنواره در نیمه دوم اسفندماه سال جاری به صورت تلویزیونی از شبکه قرآن و سهند برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه محصولات فرهنگی برای فضای مجازی در جشنواره ترنم آسمانی

ارائه محصولات فرهنگی برای فضای مجازی در جشنواره ترنم آسمانی