مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 10:102021-02-25سياسي

نگاه ویژه استاندار و معاونین به پروژه بیمارستان نرگسی گچساران


استاندار و معاونین نگاه ویژه ای به این مهم دارند و تاکید بر آن دارند که این پروژه هر چه زودتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، علیرضا اتابک در نشست بررسی مشکلات بیمارستان 140 تخت خوابی نرگسی گچساران اظهار کرد: با توجه به حساسیت هایی که وجود  دارد  تکمیل و به بهره برداری رسیدن  پروژه بیمارستان نرگسی گچساران از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

 فرماندار گچساران ادامه داد: استاندار و معاونین  نگاه ویژه ای به این مهم دارند و تاکید بر آن دارند که این پروژه هر چه زودتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

 اتابک  با اشاره به پیشرفت فیزیکی  بیمارستان نرگسی گچساران گفت: فاصله زیادی با آن چیزی که گفته شده، وجود دارند و ما به دنبال آن هستیم که بتوانیم هر چه سریعتر این بیمارستان  تکمیل شود.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در 2ماه گذشته سرعت کار بیشتر شده است و با توجه به تاکید استاندار و معاونین کار به سرعت در حال انجام است.

پژمان نیک اقبالی ادامه داد: محدودیت هایی داریم اما در تلاش هستیم که با آخرین توان این پروژه به اتمام برسد.

 در ادامه  این نشست  جلال پوران فرد بیان کرد:  در بحث تجهیزات  بیمارستانی امکانات  آماده است و در انبار  نگه داری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ویژه استاندار و معاونین به پروژه بیمارستان نرگسی گچساران

نگاه ویژه استاندار و معاونین به پروژه بیمارستان نرگسی گچساران