مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-25اجتماعي

محدودیت تردد شبانه در البرز همچنان ادامه دارد/به فکرر سفر نوروزی نباشید


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با اشاره به اینکه توصیه می شود در شرایط فعلی شیوع کرونا مردم از سفر رفتن خودداری کنند، گفت: محدودیت های منع تردد از ساعت 9 شب تا 3 بامداد همچنان ادامه دارد و متخلفین در این مصوبه مشمول جریمه خواهند شد.

- غلامعلی شرق، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه زنگ خطر موج چهارم کرونا به گوش می رسد، گفت: روزهای پایانی سال را پیش رو داریم و به رسم سنت دیرینه، هر ساله مردم این روزها در حال تدارک برای ایام عید نوروز هستند اما انتظار می رود مردم با رعایت شرایط شیوع ویروس اقدام کنند و از ترددهای زیاد بپرهیزند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: محدودیت تردد شبانه خودروها در شهرهای استان از ساعت 9 شب تا 3 صبح همچنان ادامه دارد و هم استانی های گرامی به هیچ وجه در این ساعات در سطح شهرها تردد نکرده و برنامه ریزی و تدارک سفر را نیز نداشته باشند.

این مقام مسؤول اظهار کرد: پلیس موظف به کنترل ترددها است و در صورت مواجهه با تخلف و تمرد از این محدودیت ها، اغلب پیامک هایی برای خودروهای متخلف ارسال می شود و برخی از شهروندان تصور می کنند، صدور و ثبت جریمه ها در سوابق خلافی منظور شده است و بلافاصله به واحد اجراییات پلیس راهور مراجعه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد شبانه در البرز همچنان ادامه دارد/به فکرر سفر نوروزی نباشید

محدودیت تردد شبانه در البرز همچنان ادامه دارد/به فکرر سفر نوروزی نباشید