مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 06:202021-02-25بين الملل

سندرز، تل آویو را بابت عدم ارسال واکسن کرونا برای فلسطینی ها به باد انتقاد گرفت


سناتور برنی سندرز از دولت تل آویو به خاطر ارسال واکسن های کووید- 19 برای متحدان خارجی پیش از ارسال واکسن برای فلسطینی ها انتقاد کرد.

- سناتور برنی سندرز از دولت تل آویو به خاطر ارسال واکسن های کووید- 19 برای متحدان خارجی پیش از ارسال واکسن برای فلسطینی ها انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست، سناتور برنی سندرز در واکنش به یکی از گزارش های روزنامه نیویورک تایمز در توییتی نوشت: اقدام اسراییل در اهدای واکسن کووید- 19 به کشورهای خیلی دور، فلسطینی ها را خشمگین و عصبانی کرده است؛ فلسطینی هایی که اسراییل را مسؤول سلامت و تندرستی خود در مناطق اشغالی که واکسن در آن بسیار کم و نایاب است، می دانند.

سندرز افزود: اسراییل مسؤول سلامت تمامی مردم تحت کنترلش است.

ظالمانه است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل در حالی که بسیاری از فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی همچنان منتظر دریافت واکسن هستند، از واکسن های اضافی برای جایزه دادن به متحدان خارجی استفاده می کند.

همزمان با اینکه اسراییل اواخر سال گذشته میلادی روند واکسیناسیون را آغاز کرد، برخی فعالان و رسانه های خارجی از رژیم صهیونیستی به خاطر اینکه فلسطینی ها را در این برنامه خود جا نداده بود، انتقاد کرده و گفتند، براساس قوانین بین المللی اسراییل قدرت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندرز، تل آویو را بابت عدم ارسال واکسن کرونا برای فلسطینی ها به باد انتقاد گرفت

سندرز، تل آویو را بابت عدم ارسال واکسن کرونا برای فلسطینی ها به باد انتقاد گرفت