مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 06:052021-02-25بين الملل

وزیرخارجه فلسطین: بدون قدس انتخاباتی نخواهد بود


وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین روز چهارشنبه گفت: بدون حضور شهروندان بخش قدس شرقی در پای صندوق های رأی، انتخابات فلسطین برگزار نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری فرانسه، ریاض المالکی که در یک کنفرانس خبری در ژنو صحبت می کرد، افزود: بدون قدس شرقی انتخاباتی نخواهد بود و این محال است.

وی گفت: در صورتی که اسراییل مانع از شرکت فلسطینیان درانتخابات شود، ما تدابیر دیگری خواهیم اندیشید تا ملت ما بتوانند آراء خود را در صندوق های أخذ رأی بیاندازند از جمله اینکه می شود از کشورهای خارجی که نمایندگی های دیپلماتیک در قدس شرقی دارند خواست تا میزبان صندوق های رأی باشند.

وزیر خارجه فلسطین افزود: فناوری روش دیگری برای دور زدن محدودیت های اسراییلی ها است که می شود از آن استفاده کرد.

طبق بیانیه محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، انتخابات مجلس قانونگذاری در روز 22 ماه می (یکم خرداد) و انتخابات ریاست جمهوری در 31 ژوییه (9 مرداد) برگزار خواهد شد و چنانچه انتخابات مجلس قانونگذاری به مرحله دوم کشیده نشود، انتخابات مجلس ملی در 31 آگوست (9 شهریور) برگزار خواهد شد.

پس از 15 سال، این اولین بار است که تشکیلات خودگردان فلسطین حکمی برای برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری، ریاست جمهوری و مجلس ملی صادر می کند که مورد استقبال ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرخارجه فلسطین: بدون قدس انتخاباتی نخواهد بود

وزیرخارجه فلسطین: بدون قدس انتخاباتی نخواهد بود