مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 05:102021-02-25سياسي

تفاوت امیرالمومنین و پیامبر از نگاه حضرت محمد(ص)


استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه کرمان گفت: از زمانی که وحی بر پیامبر اسلام نازل شد، حضرت علی علیه السلام در کنار ایشان در غار حرا بود و ناله شیطان را از نزول وحی شنید و از پیامبر سوال کرد که حضرت پاسخ دادند ناله شیطان است و فرمودند یا علی هرچه من .

- ایسنا/کرمان استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه کرمان گفت: از زمانی که وحی بر پیامبر اسلام نازل شد، حضرت علی علیه السلام در کنار ایشان در غار حرا بود و ناله شیطان را از نزول وحی شنید و از پیامبر سوال کرد که حضرت پاسخ دادند ناله شیطان است و فرمودند" یا علی هرچه من می بینیم و می شنوم تو می بینی و می شنوی الّا اینکه تو پیامبر نیستی".

حجت الاسلام و المسلمین احمد شیخ بهایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با تبریک سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام اظهار کرد: صحبت کردن درباره فضائل امیرالمومنین کار ساده ای نیست و سخن گفتن در این باره مصداق این بیت شعر است؛ کتاب فضل تو را آب بحر کافی نیست که تر کنم سر انگشت و صفحه بشمارم .

وی با اشاره به گوشه ای از فضائل حضرت علی علیه السلام افزود: علم فضیلت است و هر که علمش بیشتر باشد، دارای جایگاه برتر است؛ از زمانی که وحی بر پیامبر اسلام نازل شد، حضرت علی علیه السلام در کنار ایشان در غار حرا بود و ناله شیطان را از نزول وحی شنید و از پیامبر سوال کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت امیرالمومنین و پیامبر از نگاه حضرت محمد(ص)

تفاوت امیرالمومنین و پیامبر از نگاه حضرت محمد(ص)