مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 22:402021-02-24اقتصادي

نگاهی به روند قیمت ارزهای دیجیتالی در یک سال اخیر


برخلاف سال های اولیه فعالیت ارزهای دیجیتالی، اکنون بازار رمزارزها بسیار پربحث و داغ دنبال می شود و نوسانات بالای آنها نشان می دهد که برخلاف بازارهای مالی سنتی، - برخلاف سال های اولیه فعالیت ارزهای دیجیتالی، اکنون بازار رمزارزها بسیار پربحث و داغ دنبال می شود و نوسانات بالای آنها نشان می دهد که برخلاف بازارهای مالی سنتی، این بازارها ریسک بسیار زیادی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بررسی عملکرد قیمتی ارزهای دیجیتالی نشان می دهد که در طول یک سال اخیر تمامی ارزهای مهم دیجیتالی رکوردهای تاریخی تازه ای به ثبت رسانده اند.

با وجود آن که در بازه زمانی یکساله، این ارزها ریزش های زیادی را داشته اند اما روند کلی آن ها صعودی بوده و همین سود بالای این ارزها باعث شده است تا سرمایه های زیادی روانه این بازارها شود.

در ادامه، اتفاقات مهم مربوط به بازار رمزارزها در سالی که گذشت، آورده شده است: 1- بیتکوین بیتکوین کار خود را در ماه ژانویه در تراز 7000 دلاری شروع کرد.

هشتم فوریه از 10 هزار دلار عبور کرد و اولین دامپ ( ریزش) جدی خود را در روز 11 مارس تجربه کرد؛ تا جایی که به زیر 5000 دلار بازگشت.

این ارز سپس تا ماه ژوین یک روند پیوسته صعودی را تجربه کرد و در نهایت کار خود را در این سال با رسیدن به نزدیکی 29 هزار دلار خاتمه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به روند قیمت ارزهای دیجیتالی در یک سال اخیر

نگاهی به روند قیمت ارزهای دیجیتالی در یک سال اخیر