مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 14:452021-02-24فرهنگي

اعلام برگزیدگان نخستین جشنواره تئاتر تجربی «مختص»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره، هیأت انتخاب نخستین جشنواره تئاتر تجربی مختص متشکل از مهدی مشهور، حمید پورآذری و نرگس هاشم پور پس از بررسی آثار ارسالی، - برگزیدگان نخستین جشنواره تئاتر تجربی مختص معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره، هیأت انتخاب نخستین جشنواره تئاتر تجربی مختص متشکل از مهدی مشهور، حمید پورآذری و نرگس هاشم پور پس از بررسی آثار ارسالی، برگزیدگان بخش ایده هایی برای ارتکاب به اجرا را معرفی کردند.

برگزیدگان جشنواره به شرح ذیل هستند:جایزه اول، دیپلم افتخار، تندیس و جایزه نقدی جشنواره تعلق می گیرد به محمد اوحدی حائری برای ایده اجرایی فعل تابو جایزه دوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره تعلق می گیرد به البرز صادقی برای ایده اجرایی ؟ جایزه سوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره تعلق می گیرد به باران زارع برای ایده اجرایی در دل نامه لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره بدون اولویت تعلق می گیرد به امیرمحمد ابراهیمی و پویا کاظمی برای ایده اجرایی بازنمایی و وحید زبرجدی برای ایده اجرایی پاندومی هیأت انتخاب، همچنین برای اجرا در سال دوم جشنواره یک اثر را به صورت قطعی و 12 اثر را برای بررسی بیشتر به دبیرخانه جشنواره معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برگزیدگان نخستین جشنواره تئاتر تجربی «مختص»

اعلام برگزیدگان نخستین جشنواره تئاتر تجربی «مختص»