مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 10:352021-02-24بين الملل

جلسه سنای آمریکا جهت بررسی کوتاهی مقامات امنیتی در ماجرای حمله به کنگره


اولین جلسه استماع مجلس سنای آمریکا جهت بررسی پاسخ به حوادث ششم ژانویه به این نتیجه رسید که ایرادات اساسی در هماهنگی اطلاعاتی و نحوه مقابله با عوامل حمله به کنگره وجود داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روز سه شنبه اولین جلسه استماع رسیدگی به کوتاهی مقامات امنیتی کنگره در مقابله با حوادث ششم ژانویه، در مجلس سنای آمریکا برگزار شد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه اِی بی سی نیوز ، در این جلسه مجلس سنا، مقامات امنیتی برکنار شده کنگره،  توضیحات خود را درخصوص علل ناتوانی در جلوگیری از حمله به کنگره آمریکا بیان کردند.

استیون ساند رییس پلیس کنگره در این جلسه گفت: این بدترین حمله علیه مأموران مجری قانون و دموکراسی ما بود.

ما بر اساس اطلاعاتی که دریافت کردیم، برای افزایش خشونت در کنگره و اینکه ممکن است برخی مشارکت کنندگان مسلح باشند، برنامه ریزی کرده بودیم اما در هیچ کدام از اطلاعاتی که دریافت کردیم، آنچه واقعاً رخ داد، پیش بینی نکرده بود .

ساند افزود، از طریق اطلاعات به اشتراک گذاشته شده با شرکای محلی و دولتی سطح بالایی از آمادگی برای مقابله با شورش احتمالی اتخاذ شد و تعداد مأموران در داخل و اطراف ساختمان کنگره افزایش پیدا کرد، تجهیزات محافظتی بیشتری در اختیار مأموران قرار گرفت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه سنای آمریکا جهت بررسی کوتاهی مقامات امنیتی در ماجرای حمله به کنگره

جلسه سنای آمریکا جهت بررسی کوتاهی مقامات امنیتی در ماجرای حمله به کنگره