مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 08:202021-02-24فرهنگي

محصولات و کالاهای فرهنگی اسباب بازی از کتاب هم تاثیرگذارتر است


مراسم رونمایی کتاب «اسباب بازی ایران» روایتی از دستاوردهای هویت سازترین صنعت فرهنگی امروز با حضور روسای فرهنگی برگزار شد.

- مراسم رونمایی کتاب اسباب بازی ایران روایتی از دستاوردهای هویت سازترین صنعت فرهنگی امروز با حضور روسای فرهنگی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم رونمایی کتاب اسباب بازی ایران روایتی از دستاوردهای هویت سازترین صنعت فرهنگی امروز با حضور رؤسای فرهنگی، غلامرضا دیزجی رییس انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی، محمد سرشار رییس شبکه پویا و محمد نخ چی تولیدکننده اسباب بازی در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

محمد نخ چی، تولیدکننده اسباب بازی در ابتدای این مراسم از رونمایی کتاب اسباب بازی ایران گفت: ما برای اولین بار نمایشگاه دائمی را راه اندازی کردیم و تولیدکنندگان را گرد هم جمع کردیم تا در توزیع کالاها و محصولات فعالیت هایی را انجام دادیم و همچنین در زمینه صادرات هم فعالیت هایی داشتیم تا در این سیاستگذاری ها آمار و داده های خوبی را ارائه دهیم.

نخ چی درباره کتاب گفت: در کتاب از برند، هوش و مهارت، بسته بندی، دیتا، کاتالوگ اسباب بازی چوبی و محصولات دیگر در این مجموعه آمده است.

همچنین در زمینه شبکه سازی با کمک انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی این پروسه به خوبی انجام شده است تا بتوانیم ظرفیت های اسباب بازی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات و کالاهای فرهنگی اسباب بازی از کتاب هم تاثیرگذارتر است

محصولات و کالاهای فرهنگی اسباب بازی از کتاب هم تاثیرگذارتر است