مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-24بين الملل

نامه 10 سناتور آمریکایی به بایدن در حمایت از بازگشت واشنگتن به برجام


جمعی از سناتورهای آمریکایی در نامه ای خطاب به بایدن از بازگشت واشنگتن به دیپلماسی هسته ای با ایران حمایت کردند و از کنگره نیز خواستند تا از این تلاش ها پشتیبانی کند.

- جمعی از سناتورهای آمریکایی در نامه ای خطاب به بایدن از بازگشت واشنگتن به دیپلماسی هسته ای با ایران حمایت کردند و از کنگره نیز خواستند تا از این تلاش ها پشتیبانی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ادوارد مارکی سناتور دموکرات از ایالت ماساچوست و عضو کمیته روابط خارجی سنا نامه ای را به جو بایدن رییس جمهور آمریکا در حمایت از بازگشت واشنگتن به توافق هسته ای نوشته که به امضای 10 نفر از همکارانش رسیده است.

در این نامه که در وب سایت رسمی سناتور مارکی قرار گرفته، آمده است: جو بایدن به درستی در حال برداشتن گام های دیپلماسی با ایران است.

رییس جمهور دونالد ترامپ در سال 2018 از توافق هسته ای خارج شد و کارزار فشار حداکثری علیه ایران را آغاز کرد اما اکنون تمام طرف ها باید به تعهداتشان ذیل توافق هسته ای بازگردند.

در این صورت ما می توانیم تلاش های چندجانبه و دوجانبه دیپلماتیک برای رسیدگی به برنامه موشک های بالستیک ایران و فعالیت های منطقه ای این کشور را پیش ببریم.

این سناتورها در ادامه نامه خود تاکید کردند که تحریم های غیرانسانی کارزار فشار حداکثری تنها سبب شده تا آمریکا در مسیر جنگ با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه 10 سناتور آمریکایی به بایدن در حمایت از بازگشت واشنگتن به برجام

نامه 10 سناتور آمریکایی به بایدن در حمایت از بازگشت واشنگتن به برجام