مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:202021-02-24بين الملل

11 سناتور آمریکایی خطاب به بایدن: مسیر دیپلماسی را در قبال ایران در پیش بگیرید


«اد مارکی» سناتور دموکرات ایالت ماساچوست به همراه 10 سناتور دیگر، با ارائه طرحی از رییس جمهوری آمریکا خواسته اند مسیر دیپلماسی را در قبال ایران در پیش گرفته و ایالات متحده را به برجام بازگرداند.

- اد مارکی سناتور دموکرات ایالت ماساچوست به همراه 10 سناتور دیگر، با ارائه طرحی از رییس جمهوری آمریکا خواسته اند مسیر دیپلماسی را در قبال ایران در پیش گرفته و ایالات متحده را به برجام بازگرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، سناتور دموکرات ایالت ماساچوست به همراه 10 سناتور دیگر، با ارائه طرحی از رییس جمهوری آمریکا خواسته اند مسیر دیپلماسی را در قبال ایران در پیش گرفته و ایالات متحده را به برجام بازگرداند.

اد مارکی سناتور دموکرات ایالت ماساچوست به همراه 10 سناتور دیگر، با ارائه طرحی از جو بایدن رییس جمهوری آمریکا خواسته اند مسیر دیپلماسی را در قبال ایران در پیش گرفته و ایالات متحده را به برجام بازگرداند.

مارکی در پیامی توییتری نوشت که به همراه 10 سناتور دیگر، بازتعریف طرح دیپلماسی با ایران را بر عهده دارد که در چارچوب آن از تلاش بایدن برای بازگرداندن آمریکا به برجام حمایت شده است.

وی با تکرار برخی ادعاها در خصوص ماهیت برنامه هسته ای ایران، گفت که با بایدن در خصوص این که برجام مانع دستیابی این کشور به سلاح هسته ای می شود، ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 سناتور آمریکایی خطاب به بایدن: مسیر دیپلماسی را در قبال ایران در پیش بگیرید

11 سناتور آمریکایی خطاب به بایدن: مسیر دیپلماسی را در قبال ایران در پیش بگیرید