مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 04:452021-02-24فرهنگي

مستندی که به «انتهای شهر» می رسد/ روایتی از مبارزه با اعتیاد


تدوین مجموعه مستند «انتهای شهر» در مورد پیشگیری و مبارزه با اعتیاد به تهیه کنندگی و کارگردانی سلمان حمزه پور به پایان رسید.

- تدوین مجموعه مستند انتهای شهر در مورد پیشگیری و مبارزه با اعتیاد به تهیه کنندگی و کارگردانی سلمان حمزه پور به پایان رسید.

سلمان حمزه پور تهیه کننده و کارگردان مجموعه مستند 6 قسمتی انتهای شهر با اشاره به موضوع و فضای این مستند به کرونا مبتلا شدند.

وی با اشاره به لوکیشن هایی که برای ساخت این مستند به آن مکان ها رفته است، ادامه داد: برای ساخت این مجموعه 6 قسمتی مستند، به بسیاری از پاتوق های معتادین در تهران رفتیم مانند خلازیر، دره فرحزاد، تپه های الله اکبر، حریم راه آهن، دروازه غار، میدان شوش، برخی از گرمخانه ها، مراکز نگهداری ویژه بانوان، مراکز کاهش آسیب و با برخی از مسئولین دولتی و نمایندگان مجلس نیز مصاحبه داشتیم.

این کارگردان مستند همچنین بیان کرد: تدوین و گرافیک این مستند پیچیدگی های خاص خود را داشت که خانم ایلا سلامیان از اعضای انجمن گرافیک، طراحی پوستر و تدوین این مستند را به عهده گرفت.

کارگردان مستند انتهای شهر در پایان درباره دیگر جزییات مستند توضیح داد: برای هر کدام از این 6 قسمت 30 دقیقه ای، اسمی جداگانه انتخاب شده است که عبارتند از مریم امریکایی در مورد زنان معتاد، محله هرندی در مورد مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندی که به «انتهای شهر» می رسد/ روایتی از مبارزه با اعتیاد

مستندی که به «انتهای شهر» می رسد/ روایتی از مبارزه با اعتیاد