مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 19:352021-02-23حوادث

متهمان پرونده سرقت های سریالی آهن آلات با تیراندازی پلیس زمین گیر شدند


فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری سه متهم پرونده سرقت های سریالی آهن آلات خبر داد که در برابر ماموران انتظامی جولان و مقاومت می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی اظهار کرد: گزارش چند فقره سرقت آهن آلات از انبارهای مناطق حاشیه ای شهر مشهد پلیس را برآن داشت طرح ویژه ای را برای پیگیری سریع این پرونده ها در دستور کار خود قرار دهد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم های تجسس کلانتری سپاد در اجرای این طرح ضربتی با گسترش دامنه کنترل و مراقبت های پوششی به سرنخ هایی دست یافتند که ردپای متهمان سرقت ها را به یک انبار ضایعاتی می کشاند.

وی ادامه داد: پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی و با همراهی 2 تن از شاکیان پرونده وارد عمل شد و یک دستگاه خودروی سواری پراید را در حال خروج از انبار مذکور و یک خودروی وانت بار را با 800 کیلو لوله داربست و 3 توپ لوله آب که قصد ورود به محل داشت را توقیف کرد.

صارمی ساداتی خاطرنشان کرد: در این لحظه یکی از متهمان به سمت ماموران انتظامی حمله ور شد و قصد مقاومت در برابر مردان قانون را داشت که پلیس اقدام به تیراندازی هوایی کرد، اما او همچنان جولان می داد که یک تیر به سمت زمین شلیک و به سمت پای چپ متهم کمانه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهمان پرونده سرقت های سریالی آهن آلات با تیراندازی پلیس زمین گیر شدند

متهمان پرونده سرقت های سریالی آهن آلات با تیراندازی پلیس زمین گیر شدند