مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 19:052021-02-23اجتماعي

فعالیت 31 کانون فرهنگی ـ تربیتی در لرستان


مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تأکید بر تبدیل کانون های فرهنگی ـ تربیتی به مراکز فکر و خلاقیت، گفت: 31 کانون در قالب 22 انجمن در استان فعالیت دارند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تأکید بر تبدیل کانون های فرهنگی ـ تربیتی به مراکز فکر و خلاقیت، گفت: 31 کانون در قالب 22 انجمن در استان فعالیت دارند.

علیرضا نخعی در جلسه کانون های فرهنگی و تربیتی که امروز پنجم اسفندماه به مناسبت سالروز تشکیل این نهاد به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به مشکلات کانون ها از نظر امکانات، فضاها و بحث مالی، اظهار کرد: این مراکز علاوه بر فعالیت های پرورشی، تربیتی و مهارت آموزی باید به محل درآمدزایی برای خود کانون تبدیل شوند.

وی با اشاره به فعالیت 31 کانون فرهنگی ـ تربیتی در قالب 22 انجمن در لرستان، افزود: کانون ها می توانند برای تخصصی کردن آموزش ها و فعالیت هایشان از ظرفیت های بیرونی از جمله فنی و حرفه ای و بخش خصوصی استفاده کنند تا بهره وری و کارآمدی بهتری داشته باشند.

نخعی با اشاره به توانمندی دانش آموزان لرستانی، خاطرنشان کرد: هر کانون باید یک پایگاه دانش آموزی باشد تا دانش آموزان هر منطقه با حضور در این کانون ها استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و اگر این مراکز موفق به کشف استعدادها بشوند به اهداف سند تحول دست یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 31 کانون فرهنگی ـ تربیتی در لرستان

فعالیت 31 کانون فرهنگی ـ تربیتی در لرستان