مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 11:252021-02-23اجتماعي

اسدآباد نیازمند خانه سالمندان و مرکز نگهداری معلولان


رییس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد فاقد سرای سالمندان و مرکز نگهداری شبانه روزی و روزانه معلولان است که وجودشان در شهرستان ضرورت دارد.

- ایسنا/همدان رییس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد فاقد سرای سالمندان و مرکز نگهداری شبانه روزی و روزانه معلولان است که وجودشان در شهرستان ضرورت دارد.

مرضیه نانکلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: راه اندازی این دو مهم در شهرستان نیازمند ورود و مشارکت بخش خصوصی بوده که تاکنون در این رابطه متقاضی بخش خصوصی وجود نداشته است.

وی با اشاره به شرایط مناسب شهرستان اسدآباد از نظر آب و هوایی و عدم آلودگی صوتی و هوا برای ایجاد و راه اندازی سرای سالمندان افزود: برای بهره مندی شهرستان از این دو امر یکی از راهکارها ورود و استفاده از ظرفیت هیئت امنایی است تا نیاز شهرستان مرتفع شود.

رییس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد با اشاره به وجود 2800 معلول جسمی حرکتی و ذهنی در شهرستان ادامه داد: از این تعداد هفت معلول تحت پوشش و مستمری بهزیستی است و مابقی به صورت موردی از بهزیستی خدمات دریافت می کنند.

وی در ادامه در رابطه با بحث ساختمان اورژانس اجتماعی اسدآباد گفت: کلنگ زنی ساختمان اورژانس اجتماعی شهرستان امسال انجام گرفت و در حال حاضر تمامی کارهای آن انجام گرفته و دو خیر نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد نیازمند خانه سالمندان و مرکز نگهداری معلولان

اسدآباد نیازمند خانه سالمندان و مرکز نگهداری معلولان