مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 11:152021-02-23سياسي

از تاکید بر اجرای قوانین به نفع مردم تا تغییر مدیر پس از اجرای حکم!


عضو مجمع نمایندگان مازندران با اعلام حمایت از برخورد قضایی با عاملان روند تخریب و تبدیل عرصه های کشاورزی در شمال، گفت: دستگاه های اجرایی همچون منابع طبیعی و مدیریت امور اراضی باید قوانین را به نفع مردم اجرایی کنند.

- شمالی، قطع درختان مثمر در روستای بور خیل شهرستان سوادکوه شمالی با جوابیه دادگستری مازندران و توضیحات مدیران مختلف مرتبط همراه بود اما تغییر مدیر منابع طبیعی سوادکوه شمالی ماجرا بعد از اجرای حکم کمی به ابهام ماجرا افزوده است، در برای پاسخ به چرایی های این ماجرا به سراغ مسؤولان مرتبط رفتیم تا به  تشریح ابعاد این ماجرا بپردازند.

* آزاد سازی و خلع ید 37 هکتار از اراضی ملی در سوادکوه شمالی رییس دادگستری شهرستان سوادکوه شمالی در این زمینه  با اشاره به آزاد سازی و خلع ید 37 هکتار از اراضی ملی در اجرای احکام قطعی قضایی و تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع در 8 ماه ابتدای امسال گفت: خلع ید از اراضی ملی و مبارزه با متجاوزان به اراضی ملی در دستور کار قضایی قرار دارد.

*تاکید بر اجرای حکم با کمترین تنش اکبر عمو نیا با اشاره به برخی از جوسازی های علیه دستگاه قضایی، اداره منابع طبیعی و نیروی انتظامی از جانب برخی از متخلفان و زمین خواران، خاطر نشان کرد: با همراهی و همکاری اعضای شورای تأمین شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تاکید بر اجرای قوانین به نفع مردم تا تغییر مدیر پس از اجرای حکم!

از تاکید بر اجرای قوانین به نفع مردم تا تغییر مدیر پس از اجرای حکم!