مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 11:052021-02-23سياسي

بیش از 5 هزار ایده و ابتکار در سامانه بچه های مسجد به ثبت رسید


سعید سعادتی با اعلام تشکیل بانک اطلاعات کسب و کار کانون های مساجد در رواق کارآفرینی طرح ملی «ایران قوی»، گفت: به همت رواق دانش 5573 ایده از بچه های مسجد به ثبت رسید.

- سعید سعادتی با اعلام تشکیل بانک اطلاعات کسب و کار کانون های مساجد در رواق کارآفرینی طرح ملی ایران قوی ، گفت: به همت رواق دانش 5573 ایده از بچه های مسجد به ثبت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید سعادتی معاون فرهنگی هنری ستاد کانون های فرهنگی مساجد کشور درباره دستاوردهای رواق کارآفرینی برای بچه های مسجد، اظهار کرد: ایجاد بانک اطلاعات کسب و کار کانون های مساجد ازجمله این دستاوردها است، برای این مهم فرمی به منظور مستندسازی تهیه و در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شد و 1116 کانون، کسب و کار ایجاد شده خود را در سامانه ثبت کرده اند.

معاون فرهنگی هنری ستاد فهما درباره کسب و کارهای ثبت شده از این طریق، تصریح کرد: این کسب و کارها در حوزه های مختلف اعم از عمرانی آبادانی، تربیتی، فرهنگی و … هستند البته ما برای مشاغل فرهنگی امتیاز ویژه در طرح ملی ایران قوی قائل می شویم.

در حوزه خدمات اجتماعی هم مشاغلی همچون ایجاد نانوایی، تولید ماسک و در بخش فرهنگی فعالیت هایی از قبیل فروش محصولات فرهنگی هنری، ایجاد استودیو، تولید محصولات هنری برای شهرداری ها و… ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 5 هزار ایده و ابتکار در سامانه بچه های مسجد به ثبت رسید

بیش از 5 هزار ایده و ابتکار در سامانه بچه های مسجد به ثبت رسید