مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-23اجتماعي

سامانه ناپایدار جوی فردا وارد اصفهان می شود


رییس اداره پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه ناپایدار بارشی فردا وارد استان می شود و وزش باد و بارش باران و برف را برای اکثر مناطق به دنبال دارد.

- فاطمه زهرا سیدان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه ها بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان طی امروز و ورود موج ناپایدار از فردا و فعالیت آن تا اوایل روز جمعه در سطح استان است.

افزایش ابر در مناطق غربی وی افزود: بر این اساس امروز در اکثر مناطق استان وضعیت جوی صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق غربی جنوبی گاهی افزایش ابر پیش بینی می شود.

رییس اداره پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه روز چهارشنبه با ورود سامانه ناپایدار بارشی به استان در اکثر مناطق افزایش ابر وزش باد نسبتاً شدید و از اواخر وقت در مناطق غربی بارش برف و باران آغاز می شود، ابراز داشت: طی روز پنجشنبه در سایر مناطق بارش با شدت کمتر خواهیم داشت.

کاهش 12 درجه ای دما وی با اشاره به کاهش محسوس دما از اواسط پنجشنبه تا روز شنبه بین هشت تا 12 درجه به ویژه در شرق استان افزود: طی 24 ساعت آینده دمای هوای استان اصفهان تغییر محسوسی را نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ناپایدار جوی فردا وارد اصفهان می شود

سامانه ناپایدار جوی فردا وارد اصفهان می شود