مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-23سياسي

تشکیل هیئت نظارت بر انتخابات 1400 در استان همدان


رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان گفت: هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم در استان همدان تشکیل شده است اما نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا بر عهده شورای نگهبان نیست.

- ایسنا/همدان رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان گفت: هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم در استان همدان تشکیل شده است اما نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا بر عهده شورای نگهبان نیست.

حجت الاسلام جلال مرادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز 28 خردادماه 1400، انتخابات ریاست جمهوری، نخستین انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم در دو حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ و انتخابات شورای شهر و روستا در استان همدان برگزار خواهد شد.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان تصریح کرد: طبق اصل 99 قانون اساسی، نظارت بر انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بر عهده شورای نگهبان است اما نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا ارتباطی با شورای نگهبان ندارد.

وی با بیان اینکه نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا با مجلس شورای اسلامی است، توضیح داد: فلاحی، بیگی نژاد و لطفی از نمایندگان شهرستان های همدان، ملایر و رزن در مجلس، هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان را تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل هیئت نظارت بر انتخابات 1400 در استان همدان

تشکیل هیئت نظارت بر انتخابات 1400 در استان همدان