مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 08:152021-02-23اقتصادي

سامانه گرمسیری ایلام نیازمند تزریق اعتبار/ شبکه آبرسانی در حال فرسودگی است


سرپرست استانداری ایلام با اشاره به اینکه سامانه گرمسیری ایلام نیازمند تزریق اعتبار است، گفت: پیشنهاد می شود از طریق صندوق توسعه ملی نسبت به تکمیل این پروژه مهم اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نوذری صبح امروز سه شنبه در مراسم افتتاح طرح های آبرسانی به روستاهای سراسر کشور که با حضور اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد، خواستار رفع مشکلات و محدودیت های منابع آب در استان ایلام شد و اظهار کرد: شهرستان ملکشاهی یکی از مناطق محروم استان است که در وضعیت آب دارای مسائل و مشکلات فراوانی بوده که در این زمینه می طلبد وزارت نیرو در تکمیل پروژه آبرسانی به این منطقه اهتمام جدی داشته باشد.

وی در ادامه گفت: این طرح در این دولت شده و هم اکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما برای اتمام تا پایان دولت نیازمند کمک و مساعدت جدی دست اندرکاران امر هستیم.

سرپرست استانداری ایلام از تصفیه خانه آب شهر ایلام به عنوان یکی از مطالبات جدی استان یاد کرد و بیان کرد: این تصفیه خانه در گذشته برای 150 هزار نفر طراحی شده در حالی که امروز ایلام دارای 240 هزار نفر جمعیت است و از این روز طرح جوابگوی سیستم فاضلاب شهر نیست.

وی در ادامه به مشکل زیست محیطی شهر ایلام اشاره کرد و گفت: این معضل روستاهای قسمت جنوبی را تحت شعاع خود قرار داده است، بنابراین و از آنجا که طرح 60


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه گرمسیری ایلام نیازمند تزریق اعتبار/ شبکه آبرسانی در حال فرسودگی است

سامانه گرمسیری ایلام نیازمند تزریق اعتبار/ شبکه آبرسانی در حال فرسودگی است