مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 05:452021-02-23حوادث

کشف بیش از 2 تن روغن از انبار یک محتکر در کرمانشاه


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه، از کشف 2 محموله روغن خوراکی احتکار شده و گردو قاچاق در کرمانشاه به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از کرمانشاه، سرهنگ جلیل سلطانی امروز در جمع اصحاب رسانه، از کشف 2 محموله روغن خوراکی احتکار شده و گردو قاچاق در کرمانشاه خبر داد، اظهار داشت: در ماموریت نخست و پس از اطلاع ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی در خصوص احتکار مقدار زیادی روغن خوراکی احتکار شده رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار واقع در خیابان آل آقا محله 22 بهمن شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی و همراهی نمایندگان سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی بازرسی های لازم به عمل آمد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این بازرسی 2 تن و 405 کیلوگرم انواع روغن خوراکی احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 800 میلیون ریال می رسید کشف شد.

وی یادآور شد: در ماموریت دوم نیز ماموران این پلیس حین گشتزنی در محور کرمانشاه - ماهیدشت به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به مهار و توقیف آن شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 2 تن روغن از انبار یک محتکر در کرمانشاه

کشف بیش از 2 تن روغن از انبار یک محتکر در کرمانشاه