مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 04:452021-02-23فرهنگي

وقتی زمین زیر زباله ها دفن می شود/ نمایش مفصلی که جمع وجور شد


کارگردان نمایش «جایی برای آشغال ها نیست» با اشاره به اینکه پاندمی کرونا گروه پرجمعیت نمایش را تبدیل به 2 عروسک گردان و صداپیشه کرده است، درباره دیگر ویژگی های این اثر نمایشی توضیح داد.

- کارگردان نمایش جایی برای آشغال ها نیست با اشاره به اینکه پاندمی کرونا گروه پرجمعیت نمایش را تبدیل به 2 عروسک گردان و صداپیشه کرده است، درباره دیگر ویژگی های این اثر نمایشی توضیح داد.

نسرین خنجری نویسنده و کارگردان نمایش جایی برای آشغال ها نیست که در بخش صحنه ای کودک و نوجوان هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک، حضور دارد با اشاره به اینکه متن را آذرماه پارسال و قبل از همه گیری گفت: جالب است که نمایشنامه شبیه یک پیش گویی درآمده که وضعیت جهان و انسان ها را در آینده ای نه چندان دور به تصویر می کشد.

ماجرا از این قرار است که خانم پوستر فیلم مچاله و آقای قوطی کنسرو قراضه به نمایندگی باقی آشغال ها راه می افتند تا آدم ها را پیدا کنند و به آنها بگویند که بس است، دیگر زباله تولید نکنید، چون زمین زیر زباله ها دفن شده و دیگر جایی برای آشغال ها نیست! آن ها از جنگل، دریا و دشت می گذرند تا به شهر آدم ها برسند.

وی با بیان اینکه پس از پذیرفته شدن نمایشنامه در مرحله بازخوانی، تمرین ها با دورخوانی به صورت آنلاین با همراهی مسعود غزنچایی و شبنم فتاحی عارف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی زمین زیر زباله ها دفن می شود/ نمایش مفصلی که جمع وجور شد

وقتی زمین زیر زباله ها دفن می شود/ نمایش مفصلی که جمع وجور شد