مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 04:152021-02-23سياسي

اشتغال مولد بسیاری از مشکلات را حل می کند


نماینده مردم شیراز و زرقان، تاکید کرد که با اشتغال مولد می توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد و موفقیت جامعه را برنامه ریزی کرد و در مسیر توسعه قرار گرفت.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان، تاکید کرد که با اشتغال مولد می توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد و موفقیت جامعه را برنامه ریزی کرد و در مسیر توسعه قرار گرفت.

علیرضا پاک فطرت در دیدار با محمد بذرافشان مدیر کل امداد فارس اضافه کرد: در بودجه سال آینده، 90 درصد بودجه جاری و 10 درصد عمرانی در نظر گرفته شده که از همین 90 درصد، 70 درصد حقوق کارمندان است و این یعنی فاجعه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده شیراز در مجلس، پاک فطرت، گفت: معتقدم هر کسی در هر جایی که مشغول به کار است اگر عاشق کار و حرفه خودباشد،خسته نمی شود واین امردرمجموعه امداد به خوبی دیده می شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس افزود: امید است مسئولان در ارزیابی افراد برای پست های مختلف، به جای سیاسی کاری علاوه بر تخصص و نبوغ، به علاقه فرد توجه کنند.

او در ادامه به این نکته اشاره کرد که می بایست قبل از اینکه برای ایتام کاری انجام دهیم، به دنبال علل یتیم شدن فرد بگردیم که این مسئله به دلایل مختلفی بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال مولد بسیاری از مشکلات را حل می کند

اشتغال مولد بسیاری از مشکلات را حل می کند