مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 19:002021-02-22سياسي

اولویت شبکه های استانی در معرفی الگوهای موفق خدمت رسانی


معاون امور استان های رسانه ملی در دیدار با رییس کمیته امداد امام خمینی با تاکید بر ضرورت تعامل و هم افزایی بیشتر شبکه های استانی با کمیته های امداد سراسر کشور گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در آستانه برگزاری جشن عاطفه ها در سراسر کشور، دکتر علی و با هدف کمک به نیازمندان سامان دهی کنیم.

بختیاری در ادامه به دیگر برنامه های کمیته امداد همچون توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای نیازمندان اشاره و خاطرنشان کرد: تا امروز استقلال اقتصادی برای 60 درصد خانواده های زیر پوشش ایجاد شده است همچنین در بحث اشتغال روستایی نیز برنامه ریزی تا پایان سال آینده و اتمام برنامه توسعه پنجم برای ایجاد 350 هزار شغل صورت گرفته و درصدد هستیم با همکاری های مردمی تا پایان 1400 بیش از 800 هزار شغل ایجاد شود.

وی با اشاره به تاکیدات دینی در خصوص حمایت از یتیمان گفت: صدا و سیما نقش ارزشمندی در زمینه حمایت از یتیمان داشته است و امیدواریم سال 1400 در کشور یتیمی بدون حامی وجود نداشته باشد.

رییس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به حضور همیشگی ملت ایران در صحنه های گوناگون اظهار کرد: مواسات و همدلی در شرایط سخت تحریم و اپیدمی کرونا، طرحی بود که رهبر معظم انقلاب زمینه ساز آن بودند و لبیک مردم ایران به این رهنمود رهبری، جوش و خروشی را در سطح کشور به وجود آورد و حرکتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت شبکه های استانی در معرفی الگوهای موفق خدمت رسانی

اولویت شبکه های استانی در معرفی الگوهای موفق خدمت رسانی