مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 13:452021-02-22ورزشي

رایزنی هیأت کبدی البرز برای میزبانی اردوی ملی


سرپرست هیأت کبدی استان البرز از فراهم شدن مقدمات حضور تیم های بانوان وآقایان این استان جهت حضور در لیگ برتر کبدی کشور در فصل جدید خبرداد و گفت: - مجید صولت، سرپرست هیأت کبدی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا در کشور رشته کبدی در استان البرز نیز با مشکلاتی همراه شد و فعالیت ورزشکاران این رشته با مشکلاتی همراه شد.

صولت با اشاره به اینکه استان البرز در سال های نه چندان دور از ظرفیت های بالایی در رشته کبدی برخورد دار بود، اظهار کرد: البرز در این رشته دو ملی پوش بانو، مربی کبدی و داور بین المللی را به جامعه ورزش کشور تحویل داده و امیداست که با استعدادیابی های که انجام می شود استعداد برتر این رشته را در سنین پایه جذب کنیم.

سرپرست هیأت کبدی البرز در رابطه با ایجاد انگیزه برای ورزشکاران کبدی، افزود: با اجتماع ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته و تقدیر هیأت کبدی از فعالان در چندین نوبت تلاش برای ایجاد انگیزه برای ورزشکاران محیا شد.

حضور مربیان سرشناس در تیم کبدی بانوان و آقایان البرز وی با اعلام آغاز تمرینات تیم بانوان استان، بیان کرد: با دعوت یکی از مربیان مطرح بانوان سانس تمرینی فعالیت بانوان ترتیب داده شد و در روزهای آینده نیز در بخش مردان این اتفاق با حضور یکی از مربیان ملی رخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی هیأت کبدی البرز برای میزبانی اردوی ملی

رایزنی هیأت کبدی البرز برای میزبانی اردوی ملی