مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:102021-02-22اقتصادي

جزییات حمایت از کسب و کارها در دوران کرونا


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تشریح جزییات حمایت از کسب و کارها در دوران کرونا، از ایجاد بیش از 85 هزار فرصت شغلی در بخش روستایی طی دوسال گذشته خبر داد.

- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تشریح جزییات حمایت از کسب و کارها در دوران کرونا، از ایجاد بیش از 85 هزار فرصت شغلی در بخش روستایی طی دوسال گذشته خبر داد.

اصغر نوراله زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید در دولتهای یازدهم و دوازدهم و در راستای اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری بیش از 40 هزار طرح را با پرداخت 80 هزار میلیارد ریال تسهیلات مورد حمایت خود قرار داده که این طرح ها زمینه ایجاد شغل برای 70 هزار نفر را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: طی دو سال گذشته و از زمان اجرای طرح اشتغال روستایی و عشایری بیش از 85 هزار فرصت شغلی به وجود آمده و با حمایت مالی صندوق از بیکاری جوانان و روستاییان و مهاجرت به شهرها جلوگیری شده که این امر اشتغالزایی و درآمدزایی برای روستاییان را به دنبال داشته است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه درباره اقدامات حمایتی صندوق از کسب و کارها در دوران کرونا اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 1850 میلیارد تومان تسهیلات در قالب 81 هزار و 228 فقره قرارداد تسهیلات پرداخت شده که از این میزان بیش از 1481 میلیارد تومان حمایت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حمایت از کسب و کارها در دوران کرونا

جزییات حمایت از کسب و کارها در دوران کرونا