مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 08:052021-02-22پزشكي

تقویت و توسعه کانون های قرآن و عترت دانشجویان علوم پزشکی


رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: اگر بناست تحولی در حوزه دینی و مذهبی دانشگاه های علوم پزشکی رخ دهد، باید کانون های دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه ها توسعه و تقویت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، باعث شد خیلی از دانشجویان علوم پزشکی بخصوص در ایام این بیماری، انس و الفت بیشتری با قرآن کریم پیدا کنند.

وی افزود: خیلی ها تصور می کردند شیوع این بیماری، باعث اختلال در فعالیت های قرآنی دانشجویان و همچنین برگزاری جشنواره قرآن وعترت می شود اما به وضوح دیدیم که استقبال خوبی از سوی جامعه دانشگاهی علوم پزشکی در بخش های مختلف این جشنواره شد.

رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت یکی از سیاست ها و برنامه های مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت را تعامل و ارتباط مستمر با مسؤولان ادارات قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی عنوان کرد.

وی گفت: برگزاری سه جلسه مشترک ستادی با اعضای مجمع کانون های قرآن و عترت و همچنین برپایی دو جلسه وبیناری با اعضای مجمع کانون های مذهبی و بارش افکار در خصوص محورهای فعالیت های قرآن وعترت، از جمله برنامه های این مرکز در 10 ماه گذشته بوده است.

محمدعلی نژاد گفت: معتقدم اگر بناست اتفاقات و تحولات خوبی در حوزه دینی و مذهبی دانشگاه های علوم پزشکی رخ دهد، باید از تقویت و توسعه کانون های دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی صورت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت و توسعه کانون های قرآن و عترت دانشجویان علوم پزشکی

تقویت و توسعه کانون های قرآن و عترت دانشجویان علوم پزشکی