مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 05:002021-02-22اقتصادي

تصویب بودجه تقدیر از جهادگران تغسیل اموات کرونایی در یک سالگی کرونا


پس از گذشت یک سال از شیوع ویروس کرونا در شهر، استان و کشورمان و همت بالای جهادگرانی که بی مزد و منت کار تغسیل و تدفین اموات کرونایی را انجام داده و خستگی ناپذیر کمر همت بستند تا بر اساس شرع و عرف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بر اساس این مصوبه مبلغ چهار میلیارد و 590 میلیون ریال برای پرداخت به گروه جهادی تغسیل و تدفین درگذشتگان ناشی از بیماری کرونا ، اختصاص یافت.

اعضای شورای شهر، با بررسی این دستور کار به شهرداری شیراز اجازه دادند برای پرداخت مبلغ چهار میلیارد و 500 میلیون ریال به 80 نفر از اعضای گروه جهادی تغسیل و تدفین درگذشتگان ناشی از بیماری کرونا، از محل ردیف مشخص اقدام کند.

  اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه صد و هفتاد و دومین جلسه علنی شورا طرح یک فوریتی جمعی از اعضا را درباره دفن درگذشتگان اعم از فوت عادی و کرونایی بدون اخذ وجه در آرامستان بهشت احمدی تا 31 خرداد ماه 1401 که از سوی کمیسیون های سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورا به صحن ارائه شده بود، بررسی کردند.

  بر این اساس، شورای شهر شیراز به شهرداری اجازه داد با هدف رفاه حال خانواده درگذشتگان و همچنین در راستای تشویق شهروندان برای دفن درگذشتگان خود در آرامستان بهشت احمدی شیراز، در موضوعات تغسیل، تکفین، حمل، تدفین، تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بودجه تقدیر از جهادگران تغسیل اموات کرونایی در یک سالگی کرونا

تصویب بودجه تقدیر از جهادگران تغسیل اموات کرونایی در یک سالگی کرونا