موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 19:252021-02-21ورزشي

میلان 0- اینتر 3؛ لوکاکو مچ زلاتان را خواباند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حساس ترین بازی این هفته سری آ میلان در چهارچوب دربی دلامادونینا میزبان اینتر بود که نهایتاً این مسابقه مهم با نتیجه 3-0 به سود نراتزوری خاتمه یافت.

- اینتر با یک پیروزی قاطع و پر گل موفق شد انتقام دیدار رفت را از میلان بگیرد و اکنون شاگردان کونته با 4 امتیاز اختلاف به صدر جدول رفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در حساس ترین بازی این هفته سری آ میلان در چهارچوب دربی دلامادونینا میزبان اینتر بود که نهایتاً این مسابقه مهم با نتیجه 3-0 به سود نراتزوری خاتمه یافت.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه پنجم به گل رسید.

ارسال اول روملو لوکاکو به تئو هرناندز برخورد کرد، اما ارسال دوم او در مقابل دروازه با ضربه سر لائوتارو مارتینز همراه شد و نراتزوری به گل اول رسید.

در ادامه و روی حرکت ایوان پریشیچ از سمت چپ بود که روملو لوکاکو می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما ستاره بلژیکی موفق به ضربه زدن در مقابل دروازه نشد و این موقعیت خوب از دست رفت، در دقیقه 32 و روی دفع توپ ضعیف الساندرو باستونی بود که تئو هرناندز در مرکز محوطه جریمه اینتر صاحب موقعیت شد، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی به بیرون رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلان 0- اینتر 3؛ لوکاکو مچ زلاتان را خواباند

میلان 0- اینتر 3؛ لوکاکو مچ زلاتان را خواباند