مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 16:152021-02-21بين الملل

توافق جدید مصر و رژیم صهیونیستی در زمینه گاز طبیعی


وزیر انرژی مصر و همتای رژیم صهیونیستی اش بر سر امضای توافقنامه دولتی برای اتصال میدان گاز لیفیاثان اسراییل به واحدهای مایع سازی گاز طبیعی مصر توافق کردند.

- وزیر انرژی مصر و همتای رژیم صهیونیستی اش بر سر امضای توافقنامه دولتی برای اتصال میدان گاز لیفیاثان اسراییل به واحدهای مایع سازی گاز طبیعی مصر توافق کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، امروز، یکشنبه طارق الملا، وزیر انرژی مصر و یوال اشتاینتز، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی بر حمایت دو طرف از طرح های تاسیس زیرساخت های انرژی مستحکم و قوی در منطقه مدیترانه شرقی تاکید کردند.

وزارت انرژی رژیم صهیونیستی در این باره افزود: این دیدار با هدف حمایت از همکاری مشترک در زمینه انرژی انجام گرفت که در حمایت از امنیت انرژی دو طرف سهم خواهد داشت.

طبق بیانیه وزارت انرژی این رژیم، بعد از برداشتن گام های حمایت از همکاری در این باره از طریق ایجاد همایش گاز مدیترانه شرقی دو وزیر حمایت خود را از ایجاد زیرساخت های انرژی قوی در این منطقه با هدف افزایش منابع و ذخایر گاز طبیعی در مدیترانه شرقی اعلام کردند.

همچنین دو وزیر فرصت های مختلف برای استقلال انرژی فلسطینی ها را از طریق چند پروژه نظیر توسعه میدان دریایی غزه و ایجاد نیروگاه برق در شهر جنین و انتقال گاز طبیعی برای فلسطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق جدید مصر و رژیم صهیونیستی در زمینه گاز طبیعی

توافق جدید مصر و رژیم صهیونیستی در زمینه گاز طبیعی