مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 16:002021-02-21سياسي

پیشنهاد بین المللی محسن رضایی برای نجات محیط زیست


محسن رضایی با بیان اینکه چشم انداز وضعیت محیط زیست بسیار خطیر است و مخاطرات جدی در آینده وجود دارد، تصریح کرد: پیشنهاد می شود صندوق بین المللی مقابله با تغییرات اقلیمی ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیشنهاد می شود صندوق بین المللی مقابله با تغییرات اقلیمی ایجاد و از همه کشورها متناسب با سهم آنها در آلودگی محیط زیست، مالیات اخذ شود.

محسن رضایی روز یکشنبه در جلسه کمیته تغییر اقلیم مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حضور استادان دانشگاه های اصفهان در دانشگاه اصفهان برگزار شد، افزود: در صورت راه اندازی چنین صندوقی، مالیات اخذ شده از کشورها برای مقابله با مخاطرات ناشی از تغییر اقلیم و تخریب محیط زیست استفاده خواهد شد.

وی منشا اصلی تغییر اقلیم را کشورهای صنعتی از جمله امریکا و چین دانست و گفت: عده ای در دنیا عنوان می کنند که همه کشورها باید بطور مساوی گازهای گلخانه ای را کاهش دهند اما نمی توانیم آن را به سادگی قبول کنیم زیرا ما در ابتدای توسعه قرار داریم و از طرفی، برخی کشورها، سهم بسیار بیشتری در آلودگی محیط زیست و تغییر اقلیم دارند.

رضایی با بیان اینکه هرگاه جمهوری خواهان در امریکا بر سر کار می آیند از مجامع زیست محیطی خارج می شوند، اضافه کرد: هرگاه دموکرات ها می آیند، به این مجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد بین المللی محسن رضایی برای نجات محیط زیست

پیشنهاد بین المللی محسن رضایی برای نجات محیط زیست