مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 13:452021-02-21پزشكي

مراجعه 103 هزار و 725 بیمار به بیمارستان چشم پزشکی الزهرا(س) زاهدان


رییس بیمارستان چشم پزشکی الزهرا(س) زاهدان گفت: این بیمارستان به سبب بهره مندی از بهترین متخصصان و پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات دنیا، انتخاب اول بیماران چشمی استان است.

- علیرضا مالکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه 103 هزار و 725 نفر  به این بیمارستان، به عنوان یکی از بهترین بیمارستان های چشم پزشکی کشور، مراجعه و در بخش های مختلف خدمات درمانی مورد نیاز را دریافت کردند.

وی افزود: به جرات می توان گفت بیش از 90 درصد بیماران چشمی نیازمند درمان تخصصی در استان، به این بیمارستان مراجعه کرده و تحت درمان با آخرین متد های درمانی دنیا قرار می گیرند.

وی  با اشاره به اینکه اولین های رشته های مختلف چشم پزشکی کشور در این بیمارستان همچنان مشغول خدمت به بیماران هستند تصریح کرد: علاوه بر هم استانی ها، امسال نیز مانند سال های گذشته بیمارانی از سایر استان های کشور و نیز کشورهای افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، امارات و عمان در بیمارستان چشم پزشکی الزهرا(س) زاهدان پذیرش و درمان شدند.

رییس بیمارستان چشم پزشکی الزهرا(س) زاهدان با بیان اینکه متخصصان خبره این بیمارستان، در زمینه ابداع شیوه های جدید و موثر در انجام اعمال جراحی چشمی، در کشور صاحب نام و آوازه هستند افزود: شیوه های خاص و جدیدی در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 103 هزار و 725 بیمار به بیمارستان چشم پزشکی الزهرا(س) زاهدان

مراجعه 103 هزار و 725 بیمار به بیمارستان چشم پزشکی الزهرا(س) زاهدان