مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 12:502021-02-21ورزشي

تعطیلی اردوهای فرنگی کار ناشنوا قبل از مسابقات جهانی ترکیه


مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان گفت: نبود مسابقات و تعطیلی اردوها طی یک سال گذشته سبب شده تا کشتی گیران فرنگی کار ناشنوا از نظر آمادگی بدنی در شرایط ایده ال و مناسبی نباشند.

- مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان گفت: نبود مسابقات و تعطیلی اردوها طی یک سال گذشته سبب شده تا کشتی گیران فرنگی کار ناشنوا از نظر آمادگی بدنی در شرایط ایده ال و مناسبی نباشند.

جمشید خیرآبادی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت فرنگی کاران ناشنوا در اولین اردوی آمادگی بعد از یکسال دوری از تمرینات، اظهار کرد: نخستین اردوی کشتی گیران فرنگی کار از یکم اسفند با حضور 30 کشتی گیر و 10 مربی در رده های سنی جوانان، امید و ّبزرگسالان در سنندج آغاز شده و تا 10 اسفند ادامه خواهد داشت.

وی گفت: دوری از تمرینات و تعطیلی اردوها طی یکسال گذشته سبب شده تا کشتی گیران فرنگی کار ناشنوا از نظر آمادگی بدنی شرایط ایده ال و مناسبی نداشته باشند.

بنابراین در نخستین اردوی آمادگی برای پیشگیری از آسیب برنامه تمرینات را به گونه ای طراحی کردیم که فشار تمرینات مطابق با میزان آمادگی بدنی کشتی گیران باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با این شرایط فرصت کافی برای آماده سازی تیم جهت شرکت در مسابقات جهانی ترکیه را دارید یا خیر؟ گفت: چون کشتی گیران زمان طولانی از تمرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی اردوهای فرنگی کار ناشنوا قبل از مسابقات جهانی ترکیه

تعطیلی اردوهای فرنگی کار ناشنوا قبل از مسابقات جهانی ترکیه