مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 12:402021-02-21سياسي

پیشنهاد تاسیس صندوق جهانی مقابله با تغییر اقلیم


تغییر اقلیم و محیط زیست را باید به حرکتی مستقل از دولت ها برای حفظ آینده بشریت در بیاوریم و مطالبه گری برای تاسیس «صندوق جهانی مقابله با تغییر اقلیم» را آغاز کنیم.

- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در هم اندیشی کمیته تغییر اقلیم مجمع تشخیص با اساتید دانشگاه های اصفهان، صنعتی اصفهان و علوم پزشکی اصفهان که به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد، گفت: تغییر اقلیم و محیط زیست را باید به حرکتی مستقل از دولت ها برای حفظ آینده بشریت در بیاوریم و مطالبه گری برای تاسیس صندوق جهانی مقابله با تغییر اقلیم را آغاز کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از rezaee.

ir، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح یکشنبه سوم اسفندماه در هم اندیشی کمیته تغییر اقلیم مجمع تشخیص مصلحت نظام با اساتید دانشگاه های اصفهان که با موضوع تغییرات اقلیمی و آینده بحران کم آبی در ایران برگزار شد، گفت: از اساتید محترم که در هم اندیشی کمیته تغییر اقلیم مشارکت کردند، تشکر می کنم.

این اولین حرکت دبیرخانه مجمع تشخیص برای جمع آوری نظرات متخصصان تغییر اقلیم و محیط زیست در سراسر کشور است که از اصفهان آغاز شده است و امیدوارم اساتید دانشگاه ها در اصفهان و استانهای دیگر به نظام هم اندیشی نخبگانی و جمع سپاری مجمع تشخیص بپیوندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تاسیس صندوق جهانی مقابله با تغییر اقلیم

پیشنهاد تاسیس صندوق جهانی مقابله با تغییر اقلیم