مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 11:502021-02-21اقتصادي

میدان نفتی خشت سال آینده به تولید می رسد


مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: میدان نفتی خشت در نیمه نخست سال 1400 به تولید زودهنگام می رسدوتا پایان سال آینده، توسعه این میدان با تحقق تولید روزانه 20 هزار بشکه نفت تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، رامین حاتمی در بازدید از طرح تولید زودهنگام میدان نفتی خشت با بیان این مطلب افزود: تولید زودهنگام این میدان با راه اندازی سه حلقه چاه در نیمه نخست سال آینده عملیاتی می شود و نفت تولیدی به وسیله خط لوله 10 اینچ به طول 17 کیلومتر به مرکز بهره برداری نرگسی ارسال می شود.

وی گفت: این میدان نفتی، نیمه دوم سال 1400 با پنج حلقه چاه و تولید 20 هزار بشکه به طور کامل وارد چرخه تولید نفت و گاز کشور وارد می شود.

میدان نفتی خشت یکی از میدان های نفتی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در گستره فعالیت شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است که در 180 کیلومتری شهر شیراز و در حوزه جغرافیایی شهرستان کازرون قرار دارد.

پیشرفت 90 درصدی طرح توسعه میدان خشت رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید گفت: راه اندازی میدان خشت، توسعه پایدار مناطق همجوار با این میدان را به دنبال دارد.

فریدون عباسی با اشاره به پیشرفت حدود 90 درصدی طرح توسعه میدان نفتی خشت، گفت: اقدام بعدی پس از عملیاتی شدن این میدان، ساخت مرکز پتروپال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان نفتی خشت سال آینده به تولید می رسد

میدان نفتی خشت سال آینده به تولید می رسد