مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 10:502021-02-21اقتصادي

ماجرای واگذاری شرکت هفت تپه / کارگران چشم انتظار نجات این سرمایه ملی هستند + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، ماجرای واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به بخش خصوصی و تخلفاتی که در نحوه واگذاری آن صورت گرفته که منجر به شکل گیری اعتراضات کارگری در این مجموعه استراتژیک شده، - ماجرای واگذاری شرکت هفت تپه / کارگران چشم انتظار نجات این سرمایه ملی هستند + فیلم ماجرای واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به بخش خصوصی در برنامه اینترنتی دسترنج مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، ماجرای واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به بخش خصوصی و تخلفاتی که در نحوه واگذاری آن صورت گرفته که منجر به شکل گیری اعتراضات کارگری در این مجموعه استراتژیک شده، در برنامه اینترنتی دسترنج مورد بررسی قرار گرفت.

قصه واگذاری این مجموعه استراتژیک از این قرار است، بهمن ماه سال 94 بود که شرکت هفت تپه، اولین شرکت کشت نیشکر ایران به جوانی 28 ساله به قیمت 290 میلیارد تومان فروخته شد.

واگذاری شبانه شرکتی 24 هزار هکتاری با بیش از 6000 کارگر و 50 سال قدمت، آن هم فقط با 6 میلیارد تومان پیش پرداخت به فردی که هیچ تخصصی در حوزه کشاورزی و نیشکر ندارد، مبدا شروع بزرگترین اعتراضات کارگری تاریخ جمهوری اسلامی شد.

اعتراضاتی که در سال 97 به اوج خود رسید و پس از آن هر از چندگاهی هفت تپه را به تیتر یک رسانه ها تبدیل می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای واگذاری شرکت هفت تپه / کارگران چشم انتظار نجات این سرمایه ملی هستند + فیلم

ماجرای واگذاری شرکت هفت تپه / کارگران چشم انتظار نجات این سرمایه ملی هستند + فیلم